برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟
سرخط خبرها

سکوت اسکوچیچ شکست: نمی‌توانید فشار روی من را تصور کنید

  • کد خبر: ۸۱۱۶۷
  • ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
سکوت اسکوچیچ شکست: نمی‌توانید فشار روی من را تصور کنید
اسکوچیچ در مصاحبه با رسانه‌های کروات از روزهای سختش در ایران گفته و مدعی شده فشار زیادی را تحمل می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان دیروز در مصاحبه‌ای با رسانه‌های کروات، با قاطعیت از رسیدن ایران به جام‌جهانی قطر صحبت کرد.

دراگان اسکوچیچ درباره شروع حضورش روی نیمکت ایران گفت: همه‌چیز خوب است. با توجه به شرایطی که در ابتدای حضورم روی این نیمکت وجود داشت، از شرایط حال حاضر بسیار راضی هستم. ۲ شکست فشار زیادی را ایجاد کرده بود، ما حق از‌دست‌دادن حتی یک‌امتیاز را هم نداشتیم و دیدار‌های انتخابی به‌صورت متمرکز در بحرین برگزار می‌شد که ایران هرگز در خانه آن‌ها پیروز نشده بود و با عراق نیز سابقه و درگیری بدی داشت.

نمی‌توانید حجم فشاری را که روی من بود، حتی تصور کنید. فشار از‌سوی رسانه‌ها و هواداران بسیار زیاد بود. همه نظر خودشان را داشتند و کار در چنین‌محیطی واقعا سخت است؛ اما من چالش‌ها را دوست دارم. تمام زندگی حرفه‌ای من یک چالش بوده است و می‌دانستم که چه چیزی در انتظارم است. من هیچ مشکلی با این موضوع ندارم.

تیم ملی ایران حالا در جایگاه بیست‌و‌دوم رده‌بندی تیم‌های فوتبال جهان قرار دارد و فقط ۵ پله از کرواسی عقب‌تر است. اسکوچیچ که این‌روز‌ها اعتماد خاصی را بابت عملکردش جلب کرده است، گفت: من فکر می‌کنم در این بازی‌ها اعتماد عموم را جلب کردم؛، اما باتجربه‌تر از این هستم که ندانم نتیجه‌گیری معیار اصلی اندازه‌گیری همه‌چیز است. امروز قابل اعتماد هستید و فردا شرایط عوض می‌شود و به‌همین‌دلیل است که با تمام وجود در‌پی رسیدن به هدفم هستم. حالا کار آسان‌تر است، چون ما وارد دوران خوبی شدیم.

سرمربی کروات تیم ملی ایران در ادامه به رکورد بدون شکست تیم ملی ایران نیز اشاره‌ای کرد و گفت: همه دیدار‌ها مهم هستند. بدترین اتفاقی که اکنون ممکن است برای ما رخ دهد، این است که فکر کنیم، چون خوب شروع کردیم، پس می‌توانیم آرام بگیریم. باید نهایت پویایی خود را به کار بگیریم، جدی پیش برویم و تنها زمانی جشن بگیریم که صعودمان به جام‌جهانی قطعی شده است. تا‌آن‌زمان باید کاملا خوددار باشیم. من بازیکنانی با‌تجربه با شخصیت‌های حرفه‌ای دارم؛ بنابراین کارم آسان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->